Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

26 Nov 2012

Please appear in front of us this WEDNESDAY! Please..

Assalamualaikum...

This story related to this post:::
**story 1**
**story 2**

Hari ni bermulanya semester terakhir aku dekat kolej ni. Enam bulan lagi yeaaa untuk tamatkan pra-U programme then bole further study untuk degree. InsyaAllah. Tapi bukan itu yang aku nak ceritakan dekat sini.

Okay let's start,Rasanya tak salah kalau kita kagum dengan seseorang.Maknanya kita selesa dengan perwatakan dia. Sepanjang hidup ini, belum pernah lagi aku jumpa orang yang betul-betul jadi diri sendiri (kebanyakkannya FAKE)sehinggalah aku diberi kesempatan untuk mengenali dia (be his student). Dia seorang yang jauh lebih tua dari aku. Bukan setahun dua jauhnya. Huhuhu. Pada aku, dia seorang yang berfikiran matang. Walaupun character kebudak-budakkan tu kadang-kadang memang terserlah waktu dia bekerja. Seriusly, aku pun tak tahu kenapa tapi aku sangat kagum dengan dia. Kagum sebab dia menjadi diri dia.

Salah satu sebab kadang-kadang aku rasa seronok sangat nak datang kelas adalah sebab dia. Nak kate minat tu...MUNGKIN kowt... Tapi mungkin lebih kepada kagum kowt dan suke orang yang tak berpura-pura. Mengurat? Gila kau... Azben kak Shima tu..huhu Kak Shima, hope dapat baby yang comel :p

Dan aku rasa tak salah rasanya kalau aku jadikan dia sebagai idol aku.

Aku rasa sangat-sangat bersemangat bila seseorang tu energetic. Means, kalau kita rasa mengantuk pun rasa macam "eh, jap lagi la mengantuk..belajar dulu" (bole ke..huhu) Dia sangat-sangat energetic. Best sangat bila waktu dia mengajar. Then, dia pun act like our friends. So, kelas tu rasa macam heaven dan sempoi. Tak pressure sangat nak datang kelas. Walaupun macam tu, kitorang satu kelas still hormat dia sebagai chekgu.

By the way, thank you sir sebab banyak tolong saya dalam MUET

Sekarang ni aku rasa sangat-sangat sedih sebab mungkin kesempatan untuk belajar dari dia dah takde lagi. Maklumlah bila dah masuk sem baru so cikgu pun baru. Tapi haiiiiii tah la... rasa kecewa sangat kalau hari RABU ni jam 12-1pm cikgu lain yang masuk. Bukan bermakna cikgu lain tak bagus, tapi mungkin sebab dah selesa kot dengan dia. Tapi mungkin apa yang DIA rancang adalah lebih baik dari yang kita harapkan. But God please hear my pray, Can we have SIR for this semester again? :(

Still mengharap SIR still mengajar kelas aku
Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah
 p/s:::: Dah download dalam 10 lagu indie band ni.BEST!

Sambungan cerita entry ni DEKAT SINI

2 comments:

Anonymous said...

Minat itu fitrah.. Its good bcz u can manage your feelings.. Good..

But my comment is,, awak tak akan kenal seseorang itu selagi awak tak sebumbung dengan dia.. Imbas balik kata-kata Imam Hasan Al-Banna..

Good Luck pinky girl.. Do your for this last semester :)

Cik Tanpa Nama said...

Thanks sis...
He's my teacher... Tak de la saya terfikir sampai nak duduk sebumbung cam tu..
bTw, thanks for the wish. I'll try my best :)