Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

25 Dec 2012

Saya bukan perampas!


Assalamualaikum


This story related to this post:::
**Story 1**
**Story 2**


Honestly aku lupa hari ni adalah CUTI  UMUM! haha. Bergegas lah aku bangun pagi tadi. Asal sunyi sepi je floor aku ni? Balik bilik. Tengok hp.. 25 DISEMBER!!! Aiseyyyy bole lupa pulak. Nasib baik tak pakai baju nak gi kuliah lagi. Kalau tak sumpah malu kowt! Hahaha


Oleh sebab semangat aku pagi tadi tinggi mengunung nak ke kuliah. Dah bersiap pown actually, aku pun buat lah revision sikit-sikit kat bilik study. Haha seram jugak sorang-sorang kat bilik tu di pagi hari. Sunyi je.. Kreeekkk kreekkk bunyi cengkerik.Haha

Tiba-tiba BB pulok bunyi. Aku pun buka la bbm tu. 

Buka-buka je aissshhhhhhh!!! Hilang rasa ngantuk aku terus. Nak kene ni!

Yang hantar ni kawan aku. Kiranya dia adalah student SIR untuk sem ni. Jelez2 sebab kelas kitorang tak lagi diajar oleh SIR.


Lagi bbm dia.


Seriously aku tak jeles pun. Husband orang kowt. Ingat aku ni apa. Masih ada lagi kewarasan dalam diri aku ni.Hope SIR happy selalu and dapat baby yang comel-comel. Wahh! Sempat kan aku ni.Haha. Ni aku reply.






Haha tetibe kan membe aku ni. Tersayang? Ops! Where do I put my Barnie?


Okay2 I admit that I'm really kagum of him. Like the way he are. But he's my lecturer right? Tak pelik pun kan kalau kagum kat lecturer. Macam zaman sekolah dulu. Kalau cikgu tu baik, nice, mostly student akan kagum dengan cikgu tu compared to cikgu yang so so je kan. Teeettttt


Yap!!As I said, He's the best lecturer ever!



Sekian. Esok Quiz Chemist..Aigooo!!! Nervous2

4 comments:

Aku pengembara said...

haha.. no komen :)

fifie said...

Biasalah kan bila kita baik dengan lect atau cikgu lepas tu asyik puji2 dia, kawan kawan mesti misunderstanding

✿INA AINAA✿ said...

ala, ena pun ada je suka2 kat lecturer ena.. sekadar suka, not cinta.. tapi org ni kdg2 yg melebih2... choiii... baik abaikan dari melayan.. XD

Masmira Masri said...

ahahahah comel jer kn..kadang2 kita mcm kagum dgn dia tp member2 sj nk usik kita kn