Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

7 Mar 2013

Lama-lama aku yang STRESS!


Huarggghhh!!!!


Rasa nak menangis guling-guling pun ada sekarang ni. Pukul 11 kejap lagi aku nak kene buat forum ni. Tapi satu habuk point pun tak ready lagi. Mula-mula nak buat tajuk KPOP tapi at last SEMALAM baru tukar tajuk!! Tajuknya stress.Memang stress aku nak bercakap jap lagi ni ha. Kalau Bahasa Melayu tak pe boleh aku goreng kan aje. Tapi ni forum in English. Omaigod...omaigod...!!!

Stress!!!!

Aku kalau stress memang tak dapat nak cover la muka ni ha. Dah muka kerek ye dok? PLUS dengan stress.. tah apa la orang nak label aku lagi ni kan. Ah! Persetankan semua tu.!! Nak tutup mulut orang penat kowt!

Aku kalau stress aku akan dengar lagu KUAT-KUAT sampai tahap maksimum kalau boleh. Mmemang nak tercabut gegendang rasanya waktu tu. Tapi tu je yang boleh buat aku relase stress aku selain wudhuk, solat and lain-lain kan.

Penat membebel..Lari-lari cari point untuk forum...*berpeluh**

Berharap kelancaran dalam bercakap untuk kejap lagi... please...please...please...fuhhhh




2 comments:

Syazana Zainn said...

gudluck dear. :)

p/s: forum english mmg boleh buat menggigil -_-

Unknown said...

goodluck dear...rileks, jangan neves sgt k...