Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

3 May 2013

'Buisnesswomen' jadi housewife




Salamm sejahtera!!

Wahhh terlebih gula aku hari ni..ngeee hari ni merupakan hari keempat aku bergelar insan LEPASAN MATRIKULASI. Seronok2.

As well, waktu masih bergelar pelajar normally kita akan cakap ' arggghhh bile nak cuti ni? Bosan seyh'. Dan kalau dah cuti lelama(xde la lama mana..baru 4 hari je pun) biasanya dialog-dialog seperti ' perggghhh bosan siot cuti..bila lah nak sambung belajar' 'tak tahu ar nak buat apa lagi dah cuti-cuti ni'

Dan bagi mengisi masa lapang aku selama lebih kurang lima bulan ni, aku pun mengambil langkah proaktif untuk membina KEDAI RUNCIT di RUMAH.(Aku memang bercita-cita satu hari nanti nak ada kedai sendiri)

So berbekalkan apa yang ada dirumah,aku buat ni..ala-ala kat kedai lah kan..hihi

Ni antara yang sempat snap.. Yang lain cik puan ibu dah guna.ibu excited sangat tengok bawang-bawang dia dah berpacking macam tu..

Till then..tadaaaa




Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments: