Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

10 Dec 2012

Admire

Assalamualaikum

Hari ni aku rasa segar sangat. Sebab aku dah cuba sehabis baik untuk tidak lagi terlalu mengagumi seseorang.  First step yang aku amik ialah.. aku try mengelak dari dengar segala story-mory yang ada kaitan dengan dia. Second step,  aku tak lagi dok cari kelibat mahupun bayang-bayang di setiap pelosok kolej ni.. And third step is aku kurang hear songs @ watch video which is related to that person.  Part ni paling susahla. And aku tengah berusaha untuk singkirkan dari perkara rutin yang aku buat. Tetiap hari paling tak pun 3x akan kedengaran lagu-lagu tersebut dari cik BB . Honestly, aku dah hampir ke tahap meminimakan  perasaan-perasaan tersebut. Kalau boleh nak sampai tiada langsung which is this is what I really2 want.



Terakhir

Maybe 'pertemuan' terakhir hari Rabu hari tu membuatkan aku tekad dan nekad untuk segera nyahkan segala perasaan yang mana aku rasa dah "berhaluan kiri" dah perasaan aku ke dia. OMG! Sebelum lebih-lebih je hati aku ni, I've work HARD to ignore that feeling.

Pagi

Open the door> return back his things ( I borrowed last week)> nothing to say>give that things> say thank you> walk away. That's it!


Berakhir

But I still make a bet with myself to challenge to be MORE BETTER than him

So moral of the story, admiring someone is good to make you be more positive in what are you doin. But if be too admire is not good coz "admire" can change to another "stage" which is will make your always "hoping" for things that we know it never come true


No comments: