Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

14 Dec 2012

DSLR

Assalamualikum

Antara keperluan semasa sebagai pelajar IT mahupun pelajar biasa masa sesi pembelajaran di era teknologi ni ialah Pendrive. Pendrive ni kire penting jugak nak save nota2, segala assignment dan sebagainya. Tapi takde lah wajib SANGAT cuma mungkin cuma perlu ada.

Hari tu masa "mengembara" di kedai-kedai sekitar area kolej aku ni. Masuk lah kedai komputer ni. Dok usha-usha pendrive. Sebab sebelum ni aku ni tah berapa ribu kali beli pendrive semuanya lesap. Yela, Pendirve zaman sekarang ni kan makin kecik. Lagi kecik lagi nampak gah. Maka sekecik-kecik pendrive lah selalunya aku beli. But, at the end of the day, pendrive tu lesap tah kemana. Pergi tidak berkubur. Hahaha

Ada satu pendirve ni dah lama aku dok usha dalam internet. Nak beli belum nampak lagi depan mata. Walaupun pendrive ni sama je gupenye dengan yang lain-lain malahan ada je lagi yang lagi kiut, tapi aku dah terjatuh hati pulak dengan pendrive ni.


Masa mula-mula dapat bertentang mata dengan pendrive yang diidamk-idamkan ni rasa macam nak grab je terus. Selama dok tengok kat internet je. Tapi fulus dalam purse pulak mengatakan tidak. Tapi memang smartlah pendrive ni. 

Nak beli DSLR betul-betul tak mampu, pendrive bentuk DSLR pun jadilah. 







Bila lah dapat beli pendrive cam ni? Teringin sangat woo :(
Mood:: Saving..saving :)

2 comments:

✿INA AINAA✿ said...

perghh comel gila!!! kalau grab satu, boleh jadi kembar tak seiras dengan DSLR ena.. hehehe

ultimate pendrive said...

kami ada pendrive 8GB DSLR, hello kitty dan android di http://ultimatependrive.blogspot.com/ @ facebook: ultimate pendrive

harga :RM 44 + rm 6(postage)