Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

22 Jan 2013

Agaknya syaiton dah "cop" aku


Selesai sudah pre-test chemist yang digeruni. 

Waktu nak mula study je aku ni selalu je mengantuk tahap gorilla. Tapi bila tak study rtak de pulak mengantuknya. Rasa macam syaitonnir rajim tu bergayut-gayut je dekat mata aku ni. Serius! Semalam study rasanya tak beberapa puluh kali aku tersengguk-sengguk dan akhirnya menyerah kepada incik syaiton. Mesti syaitonnir rajim tu berjoget-joget sebab berjaya membuatkan aku lupakan segala equation-equation dan mechanism2 yang ada. 

Yang peliknya, aku ni jarang@susah sikit nak tidur waktu tengahhari mahupun petang. Waktu-waktu cam gitu sikit pun tak mengantuk. Tapi kalau dalam lecturer hall ataupun kelas.. mulalah dia. Syaiton bergayut-gayut je aku rasa. Kadang-kadang rasa nak tampar diri sendiri pun ada jugaok. Hahaha.Kekadang tuh aku ni pelik bin ajaib, asal membe sebelah tak ngantok ni? Aku sorang je dok tersengguh-sengguk. Tapi lepas je cikgu tuh keluar dari lecturer hall, seriusly beb! Mengantok tu hilang serta-merta. Agaknya syaiton ni dah cop aku ke apa? Haissshhhhh

2 comments:

fifie said...

Biasalah tu iera, fie pun selalu macam tu. Kalau dalam class ke kuliah hall okay lagi, cuba kalau dewan dengar ceramah. Hoiii mata nie nak bukak pun tak larat.

Unknown said...

aah setan tuh...shuh shuhh hehe