Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

30 Mar 2013

Nak masuk U pun sorang-sorang



Omaigod!!!Omaigod!!! Final dah dekat gila kowt!

Kecik hati! Mungkin itu perkataan sesuai untuk aku definisikan perasaan aku sekarang ni. Ye la. Cuba bayangkan kita adalah salah seorang yang ada dalam kelas tu tapi tak diinvite pun bila kelas buat extra kelas. Maka, tersisih dan menyisih lah aku sendirian. MUNGKIN aku ni tak lah sehebat mana. Tak sehebat member-member yang lain result kencang 3 pointer kannnn. But it does'nt mean you can ignore me just like that. HUH!!! Aku tunggu jugak, tapi tak de pon , even lawa-lawa ayam pun tak de.

Takkan lah kita tibe-tibe nak datang kan kalau orang tk jemput, nanti orang kata tetamu tak diundang pulok kannnn.

Nak kata aku sorang je yang kecik hati pun tak jugak. Ada je membe yang tak diajak or disapa untuk join EXTRA KELAS tu pun kan. Diorang pun kecik hati jugak kowt!Tak pe la. Diorang nak berjaya pun sorang-sorang. Bak kata ex-classmate aku dulu "nak masuk U pun sorang-sorang" kannnnnn



Yang lagi best,Cakap nak bincang topik mana untuk EXTRA CLASS tu pun bisik-bisik. Secret sangat ke? Funny kowt!Kalau tak nak kami join tak pe, tapi tak payah lah nak bisik-bisik sangat.

By the way, aku doakan kamu-kamu yang buat EXTRA CLASS tanpa jemput kitorang tu best of luck keyh! Semoga success dalam final nanti. Amin.

p/s: Semua orang ada hak untuk bersuara.





3 comments:

NIA SI DRUMSTICK said...

xyah nak kedekut ilmu sangat..hehe
org kedekut ilmu tu xkemane laa..mkin byknkite share..mkin byk kite dpt..xpe iera..buat stadi group ng sp2 yg sudi.

Syazana Zainn said...

xpelah sabar je

tak pun iera dengan kawan buat stady grup sndrik

lgpon kalau kedekut ilmu tak ke mana pon -_-

Mr. Doctor said...

Xpenah dengar ka istilah sharing is caring.. Plus ilmu kalau share bukannya berkurang mcm duit.. Tp lg mnambahkan kefahaman ada la.. Haish some people...