Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

4 Mar 2013

Result UPS 4




Alhamdulilah.. Terima Kasih Ya Allah sebab kau sudi berikan aku peluang tersenyum dengan keputusan yang aku dapat petang tadi. Alhamdulilah semua meningkat even tak secemerlang kawan-kawan yang lain. Pakar motivasi ada mengatakan, jangan bandingkan result kita dengan orang lain sebab itu bukan kita. Tapi bandingkan keputusan yang kita dapat dengan apa yang kita dapat pada masa lalu. So, based on the past, result aku alhamdulilah semuanya meningkat. Alhamdulilah. Gembira!

Sempat tau post entry kejap tadi beberapa jam sebelum result keluar. [ENTRY SEBELUM RESULT KELUAR]




Semester, kolej buat kelainan dengan umukan praktikum terbaik untuk setiap matapelajaran. Petang tadi around pukul 3 something kami dah dapat berita, kelas kami dapat anugerah. Tapi tak tahu untuk subjek mana. Kami ingatkan subjek math or chemist. So, masa pengumuman tadi untuk dua subjek tu, bukan kelas kitorang. Muka masing-masing dah redha je sebab ingatkan kitorang kene PRANK je. Last-last pengumuman dibuat....

Dan... dan... praktikum kami dapat anugerah PRAKTIKUM TERBAIK untuk subjek SAINS KOMPUTER. Alhamdulilah sekali lagi. Aku sendiri akui subjek programming C++ tu meeeeemang sangat-sangat susah, tapi alhamdulilah praktikum kami dapat anugerah ni. Dan aku sendiri dapat gred A. Alhamdulilah Thanks cikgu.Thanks kawan-kawan. (cehhh macam menang anugerah pulak kannn)

Okay so, dengan pengumuman result UPS hari ini menunjukkan bahawasanya FINAL EXAM dah nak dekat PLUS minus sebulan lebih je lagi.... ge ge ge ge... Takut woooooo!

So Iera!!!! Chill! You still have chance to change your overall result  . Hey mind, please remind this:: You have to focus only around this +/-30 days for your future, after that, holiday are waiting for you! 




6 comments:

Anis Farhana said...

Hai . selamat malam :)

budakpeliksstory.blogspot.com

purplekyu^_^ said...

Best part "holiday are waiting for u!" Hehe.

fatin aziz said...

wah cayalah programming dpt A. sya ni pun amek programming sem ni pun merangkak-rangkak nak faham..huhu

Unknown said...

good luck..
http://www.ainahmad.com/

Unknown said...

Tahniah!! ^_^ wat yg terbaik untk pspm nnti... gud luck ye..

Unknown said...

alhamdulillah.
tahniah kak!
sy pulak tgh bdebar menanti result spm :)