Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

26 Mar 2015

Doa Sakit Kepala dan Migrain

Assalamualaikum.

Setiap penyakit ada ubatnya. Cuma kita janganlah mencari penyakit.

Semalam, gagahkan diri nak analyze data untuk mudahkan groupmate. First analyze, dapat result.Second analyze, dapat result yang berbeza. CUba bayangkan, dua tiga kali, malah empat enam kali aku dok sort dan kira untuk satu data. 

Kesudahnya, sampai pukul 4pagi mengadap data ni. TAk juga siap. Letak kepala, terus tertidur. Bangun subuh dah terhuyung hayang. PErgi kelas, rasa  macam dunia ni berputar-putar je.



 Dan dengan harapan apa yang aku buat malam tadi sampai ke pagi boleh submit as progress untuk our group. Tapi berita sentap yang aku terima, once je duduk dalam kelas. Membe sebelah bisik "semua appointment untuk tunjuk progress project, doctor cancel kan" Masa tu, Allah je tahu perasaan aku. SPeechless.. 

Sakit kepala, datang menderu-deru masa tu jugak. Teramat-amat sakitnya sampai la sekarang, which is aku ada next kelas lepas ni. 


DAN aku terjumpa satu doa ni, aku baca sambil urut-urut tempat yang sakit, Alhamdulillah berkurang. 

Surah Al-Waqiah, ayat 19 
"Merek tidak merasa pening kepala dan tidak pulak mabuk dengan sebab menikmatiny"


IKHTIAR 
Yang lain serahkn pada Allah. 
YAkinn.



No comments: