Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

20 Mar 2015

nothing much

Jumaat. Jam 2.07pagi. Cuti,

Bukan tak boleh tidur, mata memang mengantuk. Tapi apa tah otak aku tengah berfikir ligat. Aku cuba lekakan diri dengan nota-nota statistik, tapi tak berjaya.

Aku buka buku teknik, still fikiran menerawang. Entah.

Alih-alih ke kanan ke kiri aku atas besi empat segi beralaskan tilam dan bantal yang malu-malu nak dikatakan "empuk". Nasib baik roomate aku tak tidur lagi. Semnagat juga aku.

Back to main point,

Aku cuma terfikir, kadang-kadang aku mahu lari dari semua itu. Apa benda?

Dari TERBERI RASA. ye. Aku akui, pahit semalam tak mungkin aku lupa, dan manis hari ini tak nak aku rasa.

, nothing much. Itulah seboleh-bolehnya nak DIELAK.

Cuma aku mohon hati aku diperkuatkan, dipastri, digam, disoletape, sebelum lafaznya akad nikah, TAK AKAN ADA CINTA dalam hati buat sesiapa.








No comments: