Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

1 Mar 2016

Allah tak kan suka-suka jumpa kan kita



Assalamualaikum

This is my first entry after long journey of degree's life. Sibuk bak ang seriousli masa time belajar. Tak la kata aku ni student nerd ke apa, but after all this journey, the more I study, the more aku rasa macam ilmu aku ni terlalu sikit dan malu lah nak update entry bout anything.

Ok tinggalkan cerita tu.

Hari ni aku nak share tentang, ALLAH TAK AKAN SUKA-SUKA JUMPA KAN KITA DENGAN SESEORANG. Straight to the point, sepanjang aku belajar di U ni, ramai kawan yang aku jumpa. But after aku dapat this word, aku terfikir, " oh, Allah jumpakan aku dengan sekian-sekian orang ni memang seriousli ada asbabnya"

Cuba imagine, dalam puluh-puluh ribu manusiawi dalam Universiti, kenapa kau dan kawan kau tu boleh jumpa dan jadi rapat. Theres reason yang kadang-kadang kita terlepas pandang.

So, lets appriciate each of our friend, sebab zaman belajar ni sekejap je pun, After this long journey, kau akan bawa haluan hidup kau masing, theres liltle je chance yang kau akan dapat untuk hang out or gathering sama-sama.

So, kalau ada perselisihan faham tu, kau let it go je la. Sebab kau akan rindu every moment of kehidupan universiti kau nanti.

So, agios, aku nak sambung buat esaimen ni.

Good luck All of you. Semoga kita sama-sama berjaya dan GRAD ON TIME.

in sha Allah Allahumma Amin .


1 comment:

Anonymous said...

How do I make money? – How to Make Money
How do I make money? · Place your bet · You must have 바카라 사이트 placed 바카라 사이트 an initial wager on the winner of a game · You must have placed an initial wager on the งานออนไลน์ winner of a game