Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

29 May 2016

R.I.P untuk diri sendiri

Assalamualaikum dan takziah kepada diri sendiri yang banyak gila kerjaaaaa...

So, R.I.P diri sendiri dengan semua kerja ni.

Today is AHAD.

Esok is ISNIN, aku ada organizational behaviour punya presentation dan kene submit research poster yang mana poster ni tak buattttt lagiiiii.

Then SELASA, aku ada Calculus quiz, the last quiz for this subjek. And aku TAK buat REVISION lagi. Hurmm. Dan kene submit Calculus group assignment. yang mana tinggal satu je lagi soalan yang tak dapat jawab pun. Nasib baik.

RABU.
umm rabu aku ada apa eh. Oh, account, aku nak kene settle tahap kefahaman aku untuk semua topik sebab aku dah "cop" sir for this wednesday. And again R.IP diri sendiri, bilamana kau dah cop Dr. but kau tak study apa lagi pun nak pegi tanya nanti

KHAMIS
Presentation untuk Decsion Support System. Yang mana system satu habuk pun tak mulaaaa lagi. YA ALLAH banyak gila serabut kepala aku ni.

Dah tu, pegi update blog ada pulak masa.

Takk.tak.. dia macam ni, sesetengah orang, bila dia stress, dia suka tidur, makan, joget , ke lompat-lompat ke. But aku, kalau stress, aku suka cakaaaaaaaaapppppp banyak-banyak. And since semua orang pun pening dengan kerja sendiri, aku cakap la dekat blog sendiri which is tempat yang mana tak de orang peduli pu  aku sembang apa.

So, AHAD (5/6/2016) is my FIRST PAPER for final exam, wish me luck and doakan aku sempat buat revision untum semua subjek before exam kayh!

Goodluck jugak for those yang final exam k

So see ya!
Assalamualaikum

No comments: