Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

18 May 2016

Wei, Pemalas!

Assalamualaikum


Hari ni 18 Mei 2016 which is dah masuk minggu ke-12 untuk semester ni. Whole semester got 14 weeks. And aku rasa macam totally lost right now. Bilamana aku rasa I learn nothing this sem. Kenapa niiii Shahira?

dan final exam dalam DUA MINGGU je lagi.. 


Sometimes, aku rasa macam nak be at one place yang siapapun tak kenal aku and I can live without any distraction.

Entah, cuma aku hope this week and next week, aku tak nak ada siapa-siapa ganggu and I can have my own litle space and rahmat kefahaman ilmu tu datang..

Aku betul-betul lost hope.......

aku rasa right now aku stay library until 3-4 pagi pun, aku still do nothing.. entah.. tapi memang aku buat kerja, but I feel like aku ni robot, buat kerja and know nothing.

MashaAllah teruknyaaaa aku.

Aku rasa aku jadi macam ni bila someone trigger about my past, and buatkan aku teringat dan aku jadi geram dengan diri sendiri.

Jadi geram sebab, nak MOVE ON from past to present person ni bukan senang. Kalau boleh dah LOCK dah perangai dan sikap, serta sifat huduh dulu-dulu, but then bila someone open that lock, tiba-tiba ROH KEJAHATAN kau lama-lama tu macam nak berdampingan je  dengan kau.

Entah, orang lain maybe tak macam ni kot.



By the way, betapa "roh kejahatan" aku tu berdampingan, now aku dalam kelas kot. tapi update blog.. punyalah jahattt,,,,,,

1 comment:

Cik karmila said...

haha..same goes to me...skang baru nak dok berkampung kat library pulun esaimen...exam pun dah dekat..gudluck awak..