Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

25 Sept 2016

Final Sem!

Assalamualaikum!

Alhamdulilah dan in sha Allah this is my final sem untuk degree. Pheww~ sampai jugak at this stage.

Honestly, aku adalah antara manusia yang tak berapa yakin dengan diri sendiri dan aku adalah orang yang senang sangat patah semangat. Tapi aku rasa rezeki aku dapat kenal dan berkawan dengan kawan-kawan yang positif yang menyebabkan aku dapat kekalkan momentum sampai ke akhir ni.

Dan salah satu perangai aku, aku ni "pedengki". Tapi tak la dengki if kau beli iphone ke dress baju ke. Aku dengki if kau faham certain topic, but aku masih blur-blur. And aku akan let myself stress dan bila aku stress, aku akan focus study that part sampai aku faham. And then baru boleh senyum. Hehe.

Well, this week busy sangat dok search journal. Sampaikan masa dalam kelas. (Waktu lecturer tak masuk lagi), pun aku dok search journal, tapi tak jumpa pun.

Search punya search.

Dan aku pun dah semangat baca abstrak journal tu macam kene je dengan tajuk research aku, tapi.......

Ini bahasa apa daaaaaaa. Kwajaqqqq.

No comments: