Followers


AMARAN : Blog ini adalah perjalanan kisah hidup sorang budak perempuan dari zaman sekolah hingga kini, seorang mahasiswi, tahun akhir di sebuah universiti tempatan yang sedang menjalani praktikal di ibu kota Malaysia.

Gaya bahasa yang keanak-anakkan bagi post lama mohon dimaafkan. Tak akan delete post lama. Kerana setiap tulisan, ada ceritanya :) People changes bro!
I LOVE MYSELF VERY MUCH..AND
YOU SHOULD, TOO

8 Oct 2016

Wishlist final sem!


Morning!

Kalau dulu, aku selalu imagine yang student final sem semua nya relax-relax je, boleh pegi jalan-jalan, enjoy the view, time and life. Mungkin lain orang, lain kot. But, aku sendiri... TAK FREE pun. Macam busy je selalu. But, sokay la.. nak habis dah pun belajar. In sha Allah

So, semalam waktu aku kemas barang-barang aku, aku jumpa wishlist yang aku tulis untuk last sem. Muehehehe nak tergelak aku baca. Nak amik gambar, segan. Dasar childish betul gaya bahasa. Yela, masa tulis tu, hari kedua masuk U kot, masa tu tarikh 3 Septermber 2013. Sekarang, dah 2016. hahaha

Aku nak taip balik dekat sini yang mana aku BELUM "selesaikan" wishlist aku tu. Aku harap, berbaki berapa bulan je lagi ni, sempat la, kalau tak semua, half pun okay laaa. hehe

Aku salin je ayat aku sendiri. So, marilah gelak dengan gaya bahasa diri sendiri.


1. Nak overnight dekat PENANG.

Nak pegi Bukit Bendera, Penang Street Art sambil naik basikal pusing-pusing. Nak makan nasi kandaq, mee sotong. Nakkkkkkkk semua yang best-best.

Brader ni pun macam tak percaya je gaya bahasa aku tu agaknye. Hahaha

2. Nak join trip dengan kawan-kawan.

(Masa tulis ni, mungkin masa tu aku dok terbayang rombongan yang naik bas sekolah ramai-ramai kot. Tapi, aku dah usha, ada je trip p Cameron Highland bulan 10 ni, macam nak p.. tapi tu la.. nak ajak sape. sobs :(   )



Hahahaha

Actually banyak lagi benda-benda aku nak, tapi cukup la dua ni. Sebab ni macam major wishlist untuk final sem. Hope tercapai la nanti.. Aminnn.

Agios




No comments: